Kontakt & Felanmälan

Vår huvudoperatör, som ser till att nätet lever och har signaler heter Ownit AB.

TV-utbudet och kanalval hanteras av Canal Digital Kabel.

Du kan själv kontakta respektive bolag med frågor inom respektive område.

  • Om du har problem med TV-bilden eller TV-signalen skall du alltid kontakta Canal Digital först.
  • Om du (även) upplever problem med internet eller telefoni kontaktar du Ownit, som står för distributionen.

Ownit AB: Signaler, Distribution, Internet, Telefoni

Boende kan kontakta Ownit:s Kundservice enligt nedan:

Måndag – Fredag 08:00 – 22:00.  Lördag – Söndag 10:00 – 19:00 .

Kontaktuppgifter

Canal Digital Kabel (CDK): TV-kanaler och kanalutbud

Boende kan kontakta CDK:s Kundservice per telefon

Måndag – Lördag 08:00 – 21:00. Söndag och helgdag 10:00 – 19:00.

Kontaktuppgifter
  • Canal Digital Kabel-TV AB
  • Kundservice
  • www.canaldigitalkabel.se
  • 115 80 Stockholm
  • Telefon: 0770-11 55 11
  • Automatsvar: 020-27 00 27 dygnet runt